Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĄD MIEJSKI W JĘDRZEJOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĄD MIEJSKI W JĘDRZEJOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miejski w Jędrzejowie

Ikona statystyk

2004-11-17

Wydział Inwestycji i Utrzymania Infrastruktury Technicznej

Naczelnik Wydziału: mgr inż. Krzysztof Wójcik                               
- stanowisko ds. zamówień publicznych – jeden etat,
-
stanowiska ds. inwestycji – dwa etaty,
- stanowisko
ds. budownictwa drogowego i utrzymania dróg – dwa etaty,
- stanowisko
ds. integracji z Unią Europejską  – jeden etat.                                                                                                                                          - stanowisko ds. komunalnych - jeden etat


Do zakresu działania Wydziału Inwestycji i Utrzymania Infrastruktury Technicznej                                                                                         należy w szczególności:

W zakresie inwestycji:
 

1)       przygotowanie inwestycji pod względem formalno – prawnym,

2)       zlecenie wykonania podkładu geodezyjnego (w przypadku większych inwestycji przeprowadzenie przetargu na wykonanie podkładów geodezyjnych),

3)       wystąpienie i uzyskanie warunków technicznych (branżowych) dotyczących możliwości wykonania inwestycji np. Zakład Wodociągów, Zakład Energetyczny, Telekomunikacja itp.

4)       przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu następnie przygotowanie materiałów do ogłoszenia przetargu na wykonanie projektu budowlanego.

5)       po otrzymaniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu przygotowanie materiałów do ogłoszenia przetargu na wykonanie projektu budowlanego,

6)       po wykonaniu projektu budowlanego wystąpienie z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę,

7)       ogłoszenie przetargu .W zależności od kosztów inwestycji określonych w opracowanym kosztorysie inwestorskim wybranie jednego z trybów przetargowych,

8)       przygotowanie ogłoszenia o przetargu w prasie lub przesłanie ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych w Warszawie,

9)       opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

10)   wydawanie materiałów przetargowych oferentom udostępnianie dokumentacji, wyjaśnianie oferentom zaistniałych wątpliwości,

11)   przygotowanie zarządzenia o powołaniu komisji przetargowej,

12)   przeprowadzenie przetargu,

13)   analiza i ocena ofert pod względem formalno - prawnym z udziałem Radcy prawnego, sprawdzenie oferty pod względem zgodności spełnienia wymagań określonych w specyfikacji  istotnych warunków zamówienia,

14)   wybór najkorzystniejszej oferty,

15)   spisanie protokołu z przeprowadzonego przetargu,

16)   powiadomienie wszystkich oferentów o wynikach przetargu,

17)   rozpatrzenie ewentualnych protestów,

18)   po upływie ustawowego terminu przygotowanie umowy z wybranym wykonawcą,

19)   przekazanie wykonawcy placu budowy wraz z:

a)       dokumentacją techniczną,

b)       dziennikiem budowy,

c)       pozwoleniem na budowę,

20)   zapewnienie nadzoru inwestorskiego na daną inwestycję (branżowo) i nadzoru    autorskiego,

21)   współpraca z wykonawcą i nadzorem nad prowadzoną inwestycją,

22)   kontrola realizacji inwestycji,

23)   rozliczenie inwestycji fakturami częściowymi,

24)   powołanie komisji do odbioru inwestycji,

25)   dokonanie odbioru inwestycji,

26)   całkowite rozliczenie inwestycji,

27)   wydział w ramach działania zapewni nadzór inwestorski w zakresie:

a)       inwestycji elektrycznych,

b)       inwestycji ogólnobudowlanych,

28)   pozyskiwanie dotacji na realizację inwestycji:

a)       przygotowanie i składanie wniosków,

b)       poszukiwanie źródeł uzyskania dotacji lub kredytów preferencyjnych,

c)       składanie informacji - rozliczeń z uzyskanych dotacji i kredytów,

29)   praca nad przygotowaniem wniosków inwestycyjnych do budżetu,

30)   sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie inwestycji i remontów,

31)   sporządzanie informacji burmistrzowi z realizacji inwestycji,

32)   prowadzenie remontów i inwestycji ujętych w budżecie,

33)   prowadzenie spraw telefonizacji,

34)   w zakresie dróg:

a)       prowadzenie inwestycji drogowych,

35)   w zakresie zamówień publicznych:

a)       prowadzenie procedur zamówień publicznych.

 

W zakresie Integracji z Unią Europejską:

1) Nawiązywanie i prowadzenie współpracy międzynarodowej

2) Organizowanie pracy w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie gminy  z funduszy UE, funduszy rządowych krajów zachodnich i

    funduszy krajowych w tym:

a) podejmowanie wszelkich działąń zmierzających do pozyskiwania informacji o możliwiściach dofinansowania;

b) udział według potrzeb w szkoleniach i spotkaniach instruktażowych przygotowywujących do opracowywania w tym zakresie dokumentacji

c) przekazywanie dla potrzeb pracowników informacji które są im potrzebne do przygotowywania materiałów;

d) tworzenie wewnętrzej bazy o środkach finasowych z UE;

e) utrzymywanie stałego kontaktu z dysponentami środków;

f) meytoryczne opracowywanie lub współopracowywanie w zespole dokumentacji dotyczącej wniosków o dofinansowywanie zadań.

W zakresie gospodarki komunalnej:

  • Planowanie i organizacja zaopatrzenia w ciepło i energię elektryczną na obszarze miasta i gminy,
  • Ochrona miejsc pamięci narodowej,
  • Planowanie, finansowanie i rozliczanie wydatków związanych z utrzymaniem cmentarzy (dotyczy: kwater i mogił wojennych),
  • Organizowanie cmentarzy komunalnych,

W zakresie dróg

  • Prowadzenie wszystkich spraw związanych z zagospodarowaniem pasów drogowych,
  • Planowanie i finansowanie remontów dróg gminnych, ulic i chodników,
  • Utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta.

W zakresie oświetlenia ulic:

  • Planowanie środków finansowych na zakup energii elektrycznej, konserwacje, drobne remonty i inwestycje z zakresu oświetlenia ulicznego.

W zakresie gazownictwa:

  •  Obsługa Związku Międzygminnego Gazownictwa „ Nida ” w zakresie: finansowym i sprawozdawczym.

 

W zakresie wodociągów, kanalizacji sanitarnej i deszczowej: 

  •   Planowanie i finansowanie zadań z zakresu wodociągów, kanalizacji sanitarnej i deszczowej
  •  Planowanie inwestycji z zakresu wodociągów kanalizacji sanitarnej i deszczowej.

 

W zakresie utrzymania zieleni miejskiej:

  • planowanie i finansowanie przedsięwzięć związanych z zagospodarowaniem, utrzymaniem i oczyszczaniem terenów zieleni,
  • przeprowadzanie przeglądu drzewostanu i kwalifikowanie drzew do zabiegów pielęgnacyjnych.

 W zakresie oczyszczania miasta:

  • nadzór nad bieżącym utrzymaniem porządku i czystości na terenie miasta
  • utrzymanie i konserwacja cieków wodnych
  • koordynacja akcji zimowej na terenie miasta i drogach gminnych.

W zakresie opieki nad zwierzętami:

  • Koordynacja  i finansowanie zadań związanych z ochroną nad zwierzętami.

 

2005-12-09

Brak tytułu

Wymień dowód

 

        Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich zachęca mieszkańców miasta i gminy Jędrzejów do wymiany „starych” dowodów osobistych na tzw. dokumenty blankietowe.

 

Do końca bieżącego roku wymianie podlegają dowody wydane przed 31 grudniem 1991 roku, ale można również wymieniać dowody wydane później. Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich proponuje mieszkańcom  miasta i gminy Jędrzejów wymianę tego dokumentu teraz, bez zbędnego oczekiwania w kolejkach. Wymiana książeczkowego dowodu osobistego na blankietowy jest obowiązkowa.

Pracownicy Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich  przyjmują mieszkańców od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.

Składając wniosek  o wydanie nowego dowodu należy pamiętać o dołączeniu dwóch zdjęć, dowodu wpłaty 30 zł za jego wyrobienie oraz aktualnego skróconego odpisu aktu stanu cywilnego, jeżeli jego wystawcą jest USC spoza Jędrzejowa.

 

 


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-26 10:26:40, zmian dokonał(a): Jacek Mróz

WCAG 2.0 (Level AA)