Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĄD MIEJSKI W JĘDRZEJOWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
URZĄD MIEJSKI W JĘDRZEJOWIE

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Urząd Miejski w Jędrzejowie

Ikona statystyk

2012-06-18
Ikona statystyk

Harmonogram posiedzeń Komisji Stałych Rady Miejskiej - czerwiec 2012

Data

Godz

Komisja

Porządek obrad

21

czerwca 2012 roku

830

sala 36

Rolnictwa i Integracji
z Unią Europejską

  1.  Informacja o działalności WODR - Modliszewice na terenie Gminy Jędrzejów.
  2. Rozpatrzenie ofert dożynkowych.
  3. Informacja o przygotowaniu jednostek gospodarczych do skupu zboża ze zbiorów 2012.
  4.  Informacja o działalności stowarzyszenia „Ziemia Jędrzejowska „Gryf” oraz „Jędrzejowska Ryba”.
  5.  Analiza materiałów na sesję.
  6.  Sprawy różne.

 21 czerwca 2012 roku

1300

sala 36

Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej

  1. Lato w mieście i na wsi – analiza propozycji.
  2.  Analiza materiałów na sesję.
  3.  Sprawy różne.

21

czerwca

2012 roku

1430

sala 36

Rewizyjna

  1. Analiza materiałów na sesję.
  2.  Sprawy różne.

25

czerwca
2012 r.

900

sala 36

Gospodarki Komunalnej
i Porządku Publicznego

I część wyjazdowa

  1. Ocena stanu mieszkań socjalnych.
  2. Sprawozdanie z funkcjonowania Administracji
    i Obsługi przy Urzędzie Miejskim
    (w tym Targowica Miejska).
  3. Ocena stanu porządku i czystości, utrzymania zieleni i parków, stanu dróg i ich oznakowania
    w gminie.
  4. Ocena stanu sanitarno – higienicznego gminy.

II część stała:

  1. Podsumowanie części wyjazdowej.
  2. Sprawy mieszkaniowe.
  3. Informacja Komendanta Miejsko – Gminnego Ochotniczych Straży Pożarnych o stanie bezpieczeństwa pożarowego na terenie gminy.
  4. Informacja na temat funkcjonowania Straży Miejskiej oraz jej zadań w okresie wakacyjnym.
  5. Analiza materiałów na sesję.
  6. Sprawy różne.

26

czerwca

2012 r.

1200

sala 36

Budżetu i Mienia Komunalnego

  1. Analiza kosztów funkcjonowania placówek oświatowych w rozbiciu na poszczególne koszty (min. pracownicze w rozbiciu na etaty, utrzymania budynków, subwencje, ilość uczniów
    w poszczególnych placówkach).
  2. Informacja Burmistrza o postępowaniach przetargowych na inwestycje gminne.
  3. Analiza materiałów na sesję.
  4. Sprawy różne.


 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-03-28 11:56:02, zmian dokonał(a): Weronika Czajor

WCAG 2.0 (Level AA)